Така дісталась вже нам робота, є в ній і радість, є й турбота, є вічний пошук, безсонні ночі, та гріють душу дитячі очі.

Методична робота



План роботи шкільного методоб'єднання
Вступ
На протязі 2015-2016 н.р. методоб’єднання вчителів початкових класів працювало відповідно до основних завдань загальної середньої освіти, спрямованих на формування особистості учня, його світогляду, розвитку здібностей та обдарувань. Кожен член методоб’єднання підвищував свій професійний рівень шляхом вивчення і втілення у шкільну практику педагогічного досвіду, збагачував власну практику новими методами і засобами навчання. Одним з головних завдань роботи методобєднання було вивчення і впровадження у свою роботу загальних положень Державного стандарту початкової загальної освіти. Активно методоб’єднання працювало над реалізацією шкільної науково-методичної проблеми «Створення умов для формування життєвокомпетентної особистості шляхом впровадження інноваційних та здоров’язберігаючих технологій».
         План роботи за минулий навчальний рік виконано. Було проведено 4 засідання методобєднання. Вчителі систематично брали участь у його засіданнях, де розглядалися такі питання:
1.     Розвиток творчих здібностей молодших школярів шляхом впровадження інноваційних технологій.
2.     Здоровязберігаючі технології у початковій школі – крок до школи культури здоровя.
3.     Інформаційно-компютерні технології – компетентність учителя початкової школи в умовах переходу на стандарти нового покоління.
         Засідання методичного обєднання проходили на достатньому рівні. Доповіді були змістовними, були вироблені методичні рекомендації щодо вирішення певних питань, проводилися відкриті уроки та виховні години, виставки роздаткового та дидактичного матеріалів. Певної уваги приділяли практичним заняттям: моделюванню етапів уроку, розробці завдань до певних тем, памяток, презентацій.
         Робота методичного обєднання спрямовувалася на створення умов для розвитку інтересів і нахилів молодших школярів. Активізувалася робота з обдарованими дітьми. Учні 4 класу взяли участь в олімпіаді «Юне обдарування», конкурсі знавців рідної мови ім. Петра Яцика.
         З метою розвитку інтересу до знань навчальних предметів, належна увага приділялася позакласній роботі. Протягом року проводилися свята, тематичні ранки, конкурси. Протягом навчального року вчителі успішно працювали над обраними проблемними темами.
         Така цілеспрямована робота методичного обєднання стимулювала педагогів до пошуку нових засобів і шляхів підвищення ефективності навчально-виховного процесу. Вчителі обмінювалися наявним досвідом з наявних проблем та виробляли рекомендації щодо їх вирішення.

         Робота МО вплинула на підвищення фахової кваліфікації вчителів та удосконалення знань, умінь та навичок учнів.

І засідання (організаційне)
Тема: Підсумки роботи методобєднання вчителів початкових класів за 2015-
            2016 н.р. та основні напрямки і завдання роботи на 2016-2017 н.р.
Мета: Підвести підсумки роботи методобєднання вчителів початкових класів
            за попередній рік, проаналізувати наявні проблеми навчально-виховного
            процесу та обговорити шляхи їх вирішення в новому навчальному році,
            опрацювати Методичні Рекомендації Міністерства освіти та районного
            відділу освіти.

Форма проведення: бесіда за «круглим» столом

Дата проведення: серпень – вересень

Хід роботи
Теоретична частина
1.     Аналіз роботи методичного обєднання за попередній навчальний рік та основні напрямки і завдання на наступний
                                                                                       Романюк Г.А.

2.     Обговорення плану роботи методобєднання на новий навчальний рік
                                                                                         Члени МО      

3.     Огляд інструктивних документів на новий навчальний рік
                                                                                        Романюк Г.А.

4.     Розподіл обовязків та доручень серед членів МО
                                                                                        Романюк Г.А.

5.     Аналіз програм початкової школи, опрацювання змін, внесених до програм
                                                                                          Члени МО






Практична частина
1.     Опрацювання:
1.1.          Ключових змін в оновлених програмах початкової школи, затверджених рішенням Колегії МОН від 04.08.2016 року.
1.2.          Орієнтовних вимог до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи.
                                  Додаток до наказу МОН України від
                                                         10.08.2016 року № 1009
               1.3.    Ключових тез орієнтовних вимог до оцінювання навчальних 
                         досягнень учнів 1-4 класів.
                                                          Наказ МОН від 19.08.2016 року
1.4.          Додатка до листа МОН України від 17.08.2016 року № 1/9-437
1.5.          Методичних рекомендацій Управління освіти і науки Рівненської області до організації навчально-виховного процесу в 2016-2017 н.р.
2.        Підбір завдань для проведення конкурсу знавців української мови ім. П.Яцика.
                                                                                                   Члени МО
3.        Підбір завдань для проведення шкільних предметних олімпіад в 4 класах (математика, українська мова, природознавство)
                                                                                             Члени МО












І засідання
Методичні рекомендації
1.     Зробити аналіз роботи МО за минулий навчальний рік і затвердити новий план роботи, основні напрямки і завдання на даний навчальний рік.
2.     Розподілити обовязки та доручення серед членів МО.
3.     Опрацювати ключові зміни в оновлених програмах початкової школи, затверджених рішенням Колегії МОН від 04.08.2016 року.
4.     Ознайомитися із орієнтовними вимогами до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи.
5.     Розглянути ключові тези орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів.
6.     Проаналізувати додаток до листа МОН України від 17.08.2016 року №1/9-437.
7.     Опрацювати Методичні рекомендації Управління освіти і науки Рівненської області до організації навчально-виховного процесу в 2016-2017 н.р.
8.     Підібрати завдання для проведення конкурсу знавців рідної мови ім.П.Яцика. Провести цей конкурс в межах школи.
9.     Підібрати завдання для проведення шкільних предметних олімпіад і провести їх.



ІІ засідання

   Дати дітям радість праці, радість успіху у
 навчанні, збудити в їхніх серцях почуття
                                                         гордості, власної гідності
Василь Сухомлинський
Тема: Уміння вчитися як ключова компетентність молодших школярів

Мета: спонукати вчителів до самоосвітньої діяльності, узагальнювати і поглиблювати знання педагогів щодо різноманітності методів і прийомів формування компетентності вміння вчитися молодших школярів, формувати у педагогів навички колективної творчо-пошукової діяльності; формувати ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
Форма проведення: міні-конференція
Дата проведення: грудень


Теоретична частина
1.     Міні-конференція «Формування компетентності вміння вчитися».
1.1.          Уміння вчитися – ключова компетентність учнів.
                                               Бірук Н.П. – вчитель 2 класу
1.2.          Формування компетентності вміння вчитися.
                                               Хомич Н.М. – вчитель 3 класу
Практична частина
1.     Проведення уроку математики у 2 класі на тему «Закріплення вивчених способів додавання і віднімання. Розпізнавання геометричних фігур та кутів. Розвязування задач» (14.12.2016)
                                                         Бірук Н.П. – вчитель 2 класу
2.     Проведення виховної години у 2 класі на тему «Рідний край, де ми живемо, Україною зовемо». Усний журнал (24.11.2016)
                                                          Бірук Н.П. – вчитель 2 класу
3.     Обмін думками і досвідом.
4.     Огляд новинок методичної літератури
                                                         Безушко О.М. – вчитель 4 класу
5.     Вироблення рекомендацій та методичного бюлетня.
                                                         Крупська В.В. – вчитель 1 класу



ІІІ засідання
                                                        Без гри немає і не може бути повноцінного 
                                                             розумового розвитку
                                                                                                     В.О. Сухомлинський
Тема: Ігрова і комунікативна компетентність молодших школярів.
Мета: розкрити роль і значення процесу формування ігрової комунікативної    
            компетентності молодших школярів, набути практичного досвіду
            використання інноваційних технологій для формування ігрової й
            комунікативної компетентності, узагальнювати і поглиблювати знання
            педагогів щодо різноманітності методів і прийомів формування
            компетентностей; формування ціннісного ставлення особистості до сімї,
            родини та людей
Форма проведення: бесідо за «круглим» столом
Дата проведення: лютий


Теоретична частина
1.     Виступ на тему «Теоретичні основи формування ігрової компетентності»
                                                                      Романюк Г.А. – вчитель 1 класу
2.     Виступ на тему «Ігрові технології як засіб формування соціальної компетентності молодших школярів»
                                                                     Наконечна О.Т. – вчитель 1 класу
3.     Виступ на тему «Компетентність дитини у сіті гри»
                                                                     Волощук Т.М. – вчитель 2 класу
Практична частина
1.     Урок з ________________ у 1-Б класі на тему «_______________________
______________________________________________________________»
                                                                           Романюк Г.А. – вчитель 1 класу
2.     Виховна година в 1-Б класі на тему «_________________________________
_________________________________________________________________»
                                                                           Романюк Г.А. – вчитель 1 класу
3.     Обмін думками і досвідом
4.     Огляд новинок методичної літератури
                                                                         Наконечна Р. В. – вчитель 3 класу
5.     Вироблення рекомендацій



IV засідання
Освіта, яка не вчить жити успішно в сучасному світі
не має жодної цінності. Кожен з нас приходить у життя
 із вродженою здатністю жити щасливо та успішно.
А ми повинні збагатити цю здатність знаннями та
навичками, які допомогли б її реалізувати
якомога ефективніше.
Р. Кіосакі
Тема: Формування творчої, соціально-компетентної особистості шляхом
            впровадження інноваційних технологій у навчальному процесі.
Мета: розкрити роль і значення процесу формування творчої, соціально-
            компетентної особистості, показати можливості інноваційних технологій
            в організації навчально-виховного процесу, набути практичного досвіду
            використання інноваційних та здоровязберігаючих технологій навчання,
            використовувати їх у різних навчальних та життєвих ситуаціях;
            виховувати ціннісне ставлення особистості до себе
Форма проведення: презентація, обмін досвідом
Дата проведення: березень


Теоретична частина
1.     Виступ на тему «Розвиток творчої компетентності школярів – актуальне соціальне замовлення»
                                                                 Захарчук Т.М. – вчитель 4 класу
2.     Виступ на тему «Формування соціальної компетентності учнів у процесі навчання»
                                                                 Корень М.М. – вчитель 3 класу

Практична частина
1.     Урок читання у 2 класі на тему «__________________________________
______________________________________________________________
                                                                         Карпач В.В. – вчитель 2 класу
2.     Урок української мови в 3 класі на тему «___________________________
______________________________________________________________»
                                                                       Павлюк Н.А. – вчитель 3 класу
3.     Урок математики в 4 класі на тему «________________________________
______________________________________________________________»
                                                               Рябченко Н.С. – вчитель 4 класу
4.     Обмін досвідом
5.     Огляд новинок методичної літератури
                                                             Слободянюк Н.В. – вчитель 4 класу
6.     Вироблення рекомендацій і методичного бюлетня
                                                              Сівта Л.В. – вчитель 1 класу

Немає коментарів:

Дописати коментар